domingo, 18 de octubre de 2009

BARROTS I MÉS BARROTS



-L'ENQUADRAMENT

de forma rectangular, més ample que alt.


-MOSTRAR I OCULTAR: EL FORA DE CAMP

és una selecció d'un espai concret de la realitat visible... en aquest cas ,l'espai que he escullit ha sigut una part de una reixa d'acer. M'ha semblat interesant per la sensació que dona als ulls.


-ORDENAR ELS ELEMENTS DINS DEL CAMP DE LA IMATGE: LA COMPOSICIÓ he triat que de tota la reixa numés es vegi una part , desde el centre cap a un extrem. Els barrots de la reixa estan situats paral·lel al espectador.


-LA MANERA D'OBSERVAR: EL PUNT DE VISTA, LA DISTÀNCIA, ELS PLANS He capturat el fragment de realitat a una distancia de menys d'un metre,i dirreció a un dels extrems de la reixa.es poden veure els detalls de els primers barrots. Està feta en pla frontal; però no he agafat la totalitat de la reixa ,amb un pla detall dels primers barrots i he fotografiat parcialment els primers barrots mentre que dels ultims barrots es poden observar amb "total·litat".


-L'ENFOCAMENT. LA PROFUNDITAT DE CAMP

en aquesta imatge hi han dos elements, la reixa que està enfocada i el fons que està desenfocat .la imatge te profunditat de camp,podem localitzar un primer (primer y segon barrot.. ) un segon terme (barrots del centre)un tercer (barrots del final) i per últim el cuart terme (el fons: paret...).


-EL TRACTAMENT DE LA LLUM I DELS COLORS

la incidencia de llum en la fotografia es natural, del sol i s'origina la part esquerra, deixan hombres en algunes parts de la dreta. Els colors que predominen en l'imatge son grisos i marrons.


-ELS EFECTES ÒPTICS

l'angle de visió que obtenim mirant la imatge no es el mateix que poden captar els nostres ulls a simple vista. produeix, corregeix, i exagera aberracions òptiques. les intencions comunicatives de l'imatge es la "repetició exagerada del mateix element, les I.significatives intenten donà a entendre la regularitat i les I.creatives, sensació de profunditat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario