
L'ENQUADRAMENT
de forma rectangular, més ample que llarga.
-MOSTRAR I OCULTAR: EL FORA DE CAMP
és una selecció d'un espai concret de la realitat visible... en aquest cas ,l'espai que he escullit ha sigut una part de una paret de la fàbrica on hi habia una llum de forma rodona amb un fons amb elements rectes. M'ha semblat interesant per la sensació que proporciona un objecte circular dins d'un cuadrat.
-ORDENAR ELS ELEMENTS DINS DEL CAMP DE LA IMATGE: LA COMPOSICI
he triat que de tota la paret numés la part on hi ha la lampara de llum i l'he centrada la linea de el sostre de l'edifici es paral·lel a l'expectador.
-LA MANERA D'OBSERVAR: EL PUNT DE VISTA, LA DISTÀNCIA, ELS PLANS
he capturat el fragment de realitat a una distancia de dos o tres metres dirreció al cel . Està feta en un pla sencer i contrapicat. No he agafat la totalitat de la paret de l'edifici .
-L'ENFOCAMENT. LA PROFUNDITAT DE CAMP
en aquesta imatge hi han dos elements,la llum i el cel ,entre altres aquets son els mes importants. La imatge te profunditat de camp,podem localitzar un primer (pared ) un segon terme (llum)i un tercer terme (el cel)
-EL TRACTAMENT DE LA LLUM I DELS COLORS
la incidencia de llum en la fotografia es natural, del sol i s'origina a la part superior de l'imatge, deixan hombres en algunes parts inferiors. Els colors que predominen en l'imatge son els colors negres, tronja, blaus i grisos.
-ELS EFECTES ÒPTICS
l'angle de visió que obtenim mirant la imatge no es el mateix que poden captar els nostres ulls a simple vista. produeix, corregeix, i exagera aberracions òptiques. les intencions comunicatives de l'imatge es " la llum del cel y la llum de una bombeta", les I.significatives intenten donà a entendre el contraç de un objecte rodó i un objecte cuadrat i les I.creatives, sensació de lunyania.
No hay comentarios:
Publicar un comentario